Tieto obchodné podmienky platia pri nákupe v internetovom obchode www.eshop.natureal.sk, ktorý prevádzkuje Natureal, s.r.o., adresa podnikania: Poľná 3988/12, 921 01 Banka, IČO: 52 455 335, DIČ: 2121035928 , IČ DPH: SK2121035928 vedená v Okresný úrad Piešťany, Číslo živn.registra: 230-20911.
Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásené predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.
Ponúkame vám možnosť nákupu priamo z Vášho domova, kde môžete nakupovať nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka na www.eshop.natureal.sk. Tu sa Vám automaticky generujú zľavy a pod.
Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke. Rozmery, váha a ostatné údaje uvedené na našich stránkach, v katalógoch, prospektoch a iných tlačovinách sú údajmi nezáväznými a vychádzajúcimi z údajov výrobcov. V prípade nezrovnalostí Vás samozrejme budeme kontaktovať.
Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy. K uzavretiu kúpnej zmluvy sa vyžaduje formálne potvrdenie objednávky predávajúcim. V jednotlivých, hlavne cenovo náročnejších prípadoch, si predávajúci vyhradzuje právo k vzniku zmluvy potvrdením objednávky najlepšie osobne, e-mailom alebo telefonicky a úhradu finančnej zálohy kupujúcim.
V prípade, keď výrobca prestane dodávať objednaný produkt alebo uvedie na trh novú verziu produktu, poprípade výrazným spôsobom zmení cenu produktu predávajúci má právo objednávku po dohode s kupujúcím modifikovať alebo od nej jednostranne s okamžitou platnosťou odstúpiť.
Objednávka je prijatá a jej potvrdením predavajúcim sa stáva kúpnou zmluvou, ktorá bola uzatvorená na diaľku. Potvrdenie objednávky obdržíte e-mailom a túto informáciu nájdete aj v sekcii "Môj účet" po prihlásení na našu stránku. O odoslaní budete taktiež informovaný týmto spôsobom. V prípade nejasností Vás budeme samozrejme kontaktovať.
Zmeny v objednávke
V objednávke, ktorá je prijatá a potvrdená, nie je možné vykonávať žiadne ďalšie zmeny.
Doteraz sme tak robili, ale z dôvodu nárastu požiadaviek na zmeny, už túto službu poskytnúť nevieme - nemáme dostatočné kapacity na dodatočné úpravy objednávok, ktoré sú na spracovaní.
Fakturačná a doručovacia adresa
Ak chcete zadať inú dodaciu adresu ako fakturačnú adresu, je potrebné v kroku objednávky s názvom "ADRESA" zaškrtnúť checkbox "PRIDAŤ NOVÚ ADRESU"
Prípadne v päte úvodnej stránky je v čiernom poli uvedené "MOJE ADRESY", kde následne zákazník uvidí všetky svoje adresy. Ak zákazník pridával fakturačnú adresu, tak by tam mala byť zobrazená.
Ak sa v priebehu objednávky vyskytne problém s adresami, je potrebné vymazať všetky adresy cez "MOJE ADRESY" a urobiť novú objednávku, kde sa zadajú adresy nanovo.
Zrušenie objednávky
Kupujúci má právo návrh na uzavretie kúpnej zmluvy zrušiť elektronickou formou (e-mailom) kedykoľvek pred expedíciou objednávky predávajúcim - predtým, ako bola objednávka označená ako odoslaná v systéme eshopu, o čom príde kupujúcemu emailové potvrdenie.
Po potvrdení objednávky je zákazník oprávnený zrušiť objednávku iba v prípade, ak predávajúci nesplní zmluvné podmienky dodania. Iné zrušenie návrhu, alebo inou formou ako e-mailom predávajúci neakceptuje. Pokiaľ kupujúci zruší potvrdenú a vyexpedovanú objednávku, je predávajúcemu povinný uhradiť škodu vzniknutú týmto jednaním (náklady spojené s doručovaním tovaru).
Ak zákazník zruší objednávku, ktorá je už uhradená cez službu Paypal, bude mu vrátená suma znížená o poplatky, ktoré obchod uhradil pri príjme za Paypal platbu.
Po zrušení objednávky zaniká nárok na uplatnenie zľavového kupóna vygenerovaného pre ďalšiu objednávku.
Výmena tovaru
Tovar, ktorý bol už doručený u zákazníka nevymieňame nakoľko nie je možné preukázať to, že produkt nebol otváraný, použitý alebo s ním nebolo inak manipulované.
Prepravné a balné
Tovar zasielame prostredníctvom kuriérov. Detailné informácie su v časti DORUČENIE TOVARU.
Pri nákupe tovaru v hodnote od 50 EUR bez DPH (bez poštovných nákladov) prepravné neúčtujeme iba pre doručenie vrámci Slovenskej republiky.
Dodacie podmienky
Detailné informácie su v časti DORUČENIE TOVARU.
Dodacia lehota
V prípade, že je tovar na sklade (ak sa dá objednať, je skladom), vyexpedujeme ho čo najskôr. Počas dní pracovného voľna (sobota, nedeľa) a sviatkov sa tovar nespracováva ani nedoručuje.
V prípade, že nejaký tovar nebude skladom a bude tam dlhšia dodacia lehota ako 5 pracovných dní od potvrdenia objednávky predavajúcim, budeme Vás čo najskôr kontaktovať. Kupujúci má v tomto prípade nárok na odstúpenie od zmluvy.
V prípade platby bankovým prevodom začíname spracovanie objednávky po prijatí platby na účet. Pri platbe na dobierku alebo cez Paypal začíname spracovanie objednávky od dátumu vystavenia objednávky.
Spracovanie objednávky trvá 2-3 pracovné dni. Tovar označíme ako "odoslaný" akonáhle bude u nás pripravený pre kuriérsku spoločnosť na vyzdvihnutie, o čom Vám príde email s informáciou, že tovar je odoslaný. To znamená, že sa Vám môže zobraziť zásielka ako odoslaná, ale zatiaľ nie je odovzdaná kuriérovi. Po odovzdaní tovaru kuriérovi sa zvyčajne doručuje do 24 hodín.
V každom prípade, snažíme sa tovar posielať čo najskôr, aby ste ho mali čím skôr u seba.
Spôsob platby
Úhrada objednaného tovaru je možná nasledovnými spôsobmi:
* platbou vopred na účet - číslo účtu a všetky údaje potrebné pre zrealizovanie platby obdržíte e-mailom - v prílohe je faktúra, kde sú všetky podklady na uskutočnenie platby. Pri platbe použite prosím VS číslo faktúry. Ak neuvediete VS číslo faktúry, môže prísť k oneskoreniu spracovania objednávky. Ak ste nedostali email s číslom účtu, niečo nie je v poriadku. V takomto prípade nás prosím kontaktujte.
Platba bankovým prevodom je možná aj na náš účet v CZK. Faktúry sú vystavované v EUR. Konverzný kurz je
EUR 1 = 25,5 CZK
(alebo aktuálny konverzný kurz ku dňu platby podľa aktuálneho konverzného kurzu Národnej Banky Slovenska: https://www.nbs.sk/sk/statisticke-udaje/kurzovy-listok/kalkulacka. V prípade platby v CZK je nevyhnutné zadať správny VS pri platbe - číslo faktúry. Ak neuvediete správny VS - t.j. VS číslo faktúry, môže prísť k oneskoreniu spracovania objednávky.
V prípade, že neobdržíme Vašu platbu na náš účet do 7 pracovných dní od dňa objednávky, objednávku rušíme, o čom Vám príde notifikácia.
* dobierkou - pri osobnom prevzatí tovaru, možnosť platby kuriérovi platobnou kartou alebo v hotovosti. Kupujúci je povinný si zásielku prevziať.
* Paypal - nemusíte byť registrovaný v Paypale. Pre kupujúceho stačí mať kreditnú alebo debitnú kartu a bez registrácie v Paypale platiť u nás v eshope a využívať lacnejšie poštovné.
* kreditnou kartou - cez Paypal (info vyššie)
Vernostný program
Oceňujeme vernosť :)
Naši verní zákazníci získavajú po registrácii a už po prvom nákupe nárok na zľavu 10% z hodnoty tovaru. Túto zľavu môžete využiť použitím kupónu, ktorý Vám bude zaslaný k prvej objednávke v emaile potvrdzujúcom objednávku.
Iným spôsobom, ako použitím kupónu, sa zľavy nezapočítavajú (napr. dodatočne cez telefón, email, poznámka k objednávke a pod).
Do zľavy sa nezarátava cena poštovného, ktorá je v plnej výške. Kupón si môžete uplatniť do 2 mesiacov od odoslania predchádzajúcej objednávky. Dátum, do ktorého je kupón platný, nájdete v emaile. Po tomto dátume sa zľava nedá uplatniť.
Pri strate Vášho kupónu alebo vymazaní emailu nájdete kupón vo Vašom zákazníckom účte na našej stránke.
Zľavový kupón sa viaže k zákazníckemu účtu, čiže novú objednávku je potrebné urobiť pod rovnakým prihlásením ako predchádzajúcu.
Zľavy sa započítavajú iba pri objednávke. Dodatočne zľavu neuplatňujeme. Zľavu je možné uplatniť iba pri nákupe - zadáte si ju do kolónky "zľavový kupón" v prvom kroku ďalšej objednávky.
Ak Vám nejde zľava uplatniť, máme pre vás pár tipov.
1/ MEDZERA
Prosím, skontrolujte si dátum platnosti a či ste náhodou omylom neuviedli do kódu medzeru.
2/ ROVNAKÉ PRIHLASOVACIE ÚDAJE
Ak nejde odrátať ani tak, prosím, skontrolujte si, či ste prihlásený pod rovnakým účtom ako naposledy, prípadne zmeňte prehliadač.
3/ INKOGNITO OKNO
Ak máte s odrátaním zľavového kupónu stále problém, odporúčam objednávku urobiť v Inkognito okne (ctrl shift n), nakoľko môže byť nejaké nastavenie v PC nekompatibilné. Aj tu je potrebné prihlásiť sa pod rovnakým zákazníckym účtom ako pri predchádzajúcej objednávke, nakoľko je zľava viazaná na ňu.
Po zrušení objednávky sa ruší nárok na uplatnenie zľavy pre ďalšiu objednávku.
Zľavové kupóny a doručenie zdarma nie sú kombinovateľné - to znamená, ak sa Vám odráta zľava a suma Vám vychádza nižšia ako 50 EUR, systém Vám zaráta prepravu. Treba si uvážiť, ktorá zľava Vám viac vyhovuje a tú uplatniť.
Pri objednávke nad 50 EUR (tovaru) máte poštovné ZDARMA.
Vernostné zľavy sa neuplatňujú z tovaru, ktorý je už v zľave.
Tešíme sa na Vašu ďalšiu návštevu :)
Reklamácie
Prípadné reklamácie vyriešime k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Ak kupujúci pri preberaní tovaru zistí rozdiel v množstve tovaru alebo vady tovaru je povinný spísať pri preberaní tovaru u doručovateľa zápis.
Prípadné vady je kupujúci povinný ihneď t.j. v deň prevzatia tovaru nahlásiť predávajúcemu, najneskôr do 14 dní od doručenia zásielky. Za vady spôsobené prepravcom neručíme.
Postup pri reklamácii:
1) Informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom, či písomne
2) tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu
3) do zásielky uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu (ak bola reklamácia komunikovaná emailom, netreba uvádzať a pripájať ďalšie dokumenty k zásielke)
4) doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode (ak bola objednávka vybavená online, netreba pripájať objednávku alebo faktúru, máme tieto dokumenty v systéme)
Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatiu tovaru našou firmou.
Odstúpenie od zmluvy
Ak je kupujúcim fyzická osoba, kúpna zmluva má charakter spotrebiteľskej zmluvy, ktorá bola uzavretá použitím komunikačných prostriedkov na diaľku. V zmysle § 12 ods.1 zákona č. 102/2000 Z. z. je kupujúci oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru.
Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené e-mailom alebo písomne, musí obsahovať všetky údaje slúžiace k identifikácii tovaru, predávajúceho, kupujúceho a odstúpenie od zmluvy musí byť do 7 pracovných dní od obdržania tovaru doručené spolu s tovarom do sídla predávajúceho na náklady a nebezpečenstvo kupujúceho.
Tovar nesmie byť použitý ani poškodený, musí byť zabalený (nepoškodený obal), kompletný a doručený predávajúcemu. Tovar musí byť zaslaný ako doporučená a poistená zásielka, prosím neposielajte tovar na dobierku, nebude akceptovaný. Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru, Vám zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť za tovar pošleme prevodom na bankový účet a to najneskôr do 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy.
V prípade, že je tovar vrátený predávajúcemu v inom ako neporušenom stave, je predávajúci oprávnený odstúpiť od zmluvy bez nároku na vrátenie zaplatenej kúpnej ceny.
Oznámenie o odstúpení musí byť predávajúcemu doručené písomnou alebo elektronickou formou (e-mailom) do 12 hodín od e-mailového oznámenia predávajúceho, že doba dodania tovaru bude dlhšia ako 14 pracovných dní. Neskoršie doručenie odstúpenia od zmluvy alebo inou ako vyššie uvedenou formou predávajúci neakceptuje.
Neprevzatie objednávky
Každá objednávka, pri ktorej kupujúci nevyužije právo zrušiť objednávku podľa obchodných podmienok, (časť ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY) je záväzná, a preto sa kupujúci zaväzuje svoju objednávku prevziať.
Pevne veríme, že keď potvrdzujte objednávku, tak máte skutočný záujem o tovar. Ak si nákup rozmyslíte, prosím ihneď nás kontaktujte pred odoslaním zásielky buď na email obchod@natureal.sk alebo telefonicky. Pripravte si prosím číslo objednávky.
Bezpečnostný projekt
Prevádzkovateľ Natureal, s.r.o. vyhlasuje, že má spracovaný Bezpečnostný projekt informačných systémov podľa zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 84/2014 Z. z. a vyhlášky Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky č. 164/2013 Z. z. o rozsahu a dokumentácii bezpečnostných opatrení v znení novely vyhlášky č. 117/2014 Z. z. Tento projekt je aktualizovaný podľa zákona 18/2018 Z.z., nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov - General Data Protection Regulation (GDPR) a smernicou Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č.2016/680. Pracovníci eshopu Natureal, ktorí pracujú s osobnými údajmi sú písomne poučení a oprávnení na prácu s osobnými údajmi podľa zákona č. 18/2018 Z. z. Zároveň sú si vedomí dôležitosti dodržiavania pravidiel etiky pri práci s osobnými údajmi.
Služba Overené zákazníkmi
Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.
Záverečné ustanovenia
1.Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené, ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka.
2. Práva odberateľa vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992 Zb. v znení neskorších právnych predpisov zostávajú týmito podmienkami nedotknuté.
3. Predávajúci ani odberateľ nezodpovedá za oneskorené plnenie svojich záväzkov vyplývajúcich z týchto podmienok, ak takéto oneskorenie bolo spôsobené "vyššou mocou" alebo okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť, a takáto strana má právo na primerané predĺženie lehoty pri plnení svojich záväzkov.
Tešíme sa na Váš nákup.
Pre otázky ohľadom produktov alebo objednávok nás kontaktujte emailom: obchod@natureal.sk