Tieto obchodné podmienky platia pri nákupe v internetovom obchode www.eshop.natureal.sk, ktorý prevádzkuje Natureal, s.r.o., fakturačná adresa: Poľná 3988/12, 921 01 Banka, IČO: 52 455 335, DIČ: 2121035928 , IČ DPH: SK2121035928 vedená v Okresný úrad Piešťany.
Adresa podnikania/ showroom: Tuzex Business Centrum, A. Hlinku 113/A, Piešťany.
Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásené predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.
Ponúkame vám možnosť nákupu priamo z Vášho domova, kde môžete nakupovať nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka na www.eshop.natureal.sk.
Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke. Rozmery, váha a ostatné údaje uvedené na našich stránkach, v katalógoch, prospektoch a iných tlačovinách sú údajmi nezáväznými a vychádzajúcimi z údajov výrobcov. V prípade nezrovnalostí Vás samozrejme budeme kontaktovať.
Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy. K uzavretiu kúpnej zmluvy sa vyžaduje formálne potvrdenie objednávky predávajúcim. V jednotlivých, hlavne cenovo náročnejších prípadoch, si predávajúci vyhradzuje právo k vzniku zmluvy potvrdením objednávky najlepšie osobne, e-mailom alebo telefonicky a úhradu finančnej zálohy kupujúcim.
V prípade, keď výrobca prestane dodávať objednaný produkt alebo uvedie na trh novú verziu produktu, poprípade výrazným spôsobom zmení cenu produktu predávajúci má právo objednávku po dohode s kupujúcím modifikovať alebo od nej jednostranne s okamžitou platnosťou odstúpiť.
Objednávka je prijatá a jej potvrdením predavajúcim sa stáva kúpnou zmluvou, ktorá bola uzatvorená na diaľku. Potvrdenie objednávky obdržíte e-mailom a túto informáciu nájdete aj v sekcii "Môj účet" po prihlásení na našu stránku. O odoslaní budete taktiež informovaný týmto spôsobom. V prípade nejasností Vás budeme samozrejme kontaktovať.
Zmeny v objednávke
V objednávke, ktorá je prijatá a potvrdená, nie je možné vykonávať žiadne ďalšie zmeny.
Z dôvodu nárastu požiadaviek na zmeny už túto službu poskytnúť nevieme - nemáme dostatočné kapacity na dodatočné úpravy objednávok, ktoré sú na spracovaní.
Fakturačná a doručovacia adresa
Ak chcete zadať inú dodaciu adresu ako fakturačnú adresu, je potrebné v kroku objednávky s názvom "ADRESA" zaškrtnúť checkbox "PRIDAŤ NOVÚ ADRESU"
Prípadne v päte úvodnej stránky je v čiernom poli uvedené "MOJE ADRESY", kde následne zákazník uvidí všetky svoje adresy. Ak zákazník pridával fakturačnú adresu, tak by tam mala byť zobrazená.
Ak sa v priebehu objednávky vyskytne problém s adresami, je potrebné vymazať všetky adresy cez "MOJE ADRESY" a urobiť novú objednávku, kde sa zadajú adresy nanovo.
Zrušenie objednávky
Kupujúci má právo návrh na uzavretie kúpnej zmluvy zrušiť elektronickou formou (e-mailom) kedykoľvek pred expedíciou objednávky predávajúcim - predtým, ako bola objednávka označená ako odoslaná v systéme eshopu, o čom príde kupujúcemu okamžite emailové potvrdenie.
Po potvrdení objednávky je zákazník oprávnený zrušiť objednávku iba v prípade, ak predávajúci nesplní zmluvné podmienky dodania. Iné zrušenie návrhu, alebo inou formou ako e-mailom predávajúci neakceptuje. Pokiaľ kupujúci zruší potvrdenú a vyexpedovanú objednávku, je predávajúcemu povinný uhradiť škodu vzniknutú týmto jednaním (náklady spojené s doručovaním tovaru).
Ak zákazník zruší objednávku, ktorá je už uhradená cez službu Paypal alebo platobnou kartou, bude mu vrátená suma znížená o poplatky, ktoré obchod uhradil pri príjme za tieto platby.
Po zrušení objednávky zaniká nárok na uplatnenie zľavového kupónu vygenerovaného pre ďalšiu objednávku.
Predávajúci môže mať nárok na zrušenie objednávky alebo jej časti v týchto prípadoch:
Nedostupnosť tovaru: Ak tovar, ktorý si zákazník objednal, nie je momentálne na sklade alebo nie je dostupný, predávajúci môže zrušiť celú objednávku alebo časť z nej. V tomto prípade vám často môže ponúknuť možnosť zrušenia objednávky alebo výberu náhradného produktu, ak ho má k dispozícii.
Neúhrada platby: Ak zákazník neuhradil za objednávku v dohodnutom termíne, predávajúci si môže nárokovať zrušenie objednávky alebo jej časti.
Zlý stav tovaru: Ak je tovar poškodený, chýbajú mu súčasti alebo nespĺňa štandardy kvality, predávajúci môže mať právo zrušiť časť objednávky, ktorá sa týka tohto konkrétneho tovaru.
Technické nezrovnalosti: Ak sa počas prípravy tovaru zistia nezrovnalosti v názve produktu, technických špecifikáciách, nesprávnej cene, zľave alebo iných parametroch, je povinný kupujúceho čo najskôr informovať a bude potrebný súhlas pre pokračovanie s objednávkou. Ak súhlas s úpravou tovaru nezíska, na celú objednávku alebo jej časť, kde boli zistené nezrovnalosti, sa vystaví dobropis.
Výmena tovaru
Tovar, ktorý bol už doručený u zákazníka nevymieňame nakoľko nie je možné preukázať to, že produkt nebol otváraný, použitý alebo s ním nebolo inak manipulované.
Prepravné a balné
Tovar zasielame prostredníctvom kuriérov. Detailné informácie su v časti DORUČENIE TOVARU.
Pri nákupe tovaru v hodnote od 50 EUR bez DPH (bez prepravných nákladov). Prepravu neúčtujeme iba pre doručenie vrámci Slovenskej republiky.
Pri nákupe tovaru v hodnote nad 60 EUR bez DPH prepravu do Českej Republiky neúčtujeme.
Dodacie podmienky
Detailné informácie su v časti DORUČENIE TOVARU.
Dodacia lehota
V prípade, že je tovar na sklade (ak sa dá objednať, je skladom), vyexpedujeme ho čo najskôr. Počas dní pracovného voľna (sobota, nedeľa) a sviatkov sa tovar nespracováva ani nedoručuje.
V prípade, že nejaký tovar nebude skladom a bude tam dlhšia dodacia lehota ako 5 pracovných dní od potvrdenia objednávky predavajúcim, budeme Vás čo najskôr kontaktovať. Kupujúci má v tomto prípade nárok na odstúpenie od zmluvy.
V prípade platby bankovým prevodom začíname spracovanie objednávky po prijatí platby na účet. Pri platbe na dobierku, platobnou kartou alebo cez Paypal začíname spracovanie objednávky od dátumu vystavenia objednávky.
Spracovanie objednávky trvá 2-3 pracovné dni. Tovar označíme ako "odoslaný" akonáhle bude u nás pripravený pre kuriérsku spoločnosť na vyzdvihnutie, o čom Vám príde email s informáciou, že tovar je odoslaný. To znamená, že sa Vám môže zobraziť zásielka ako odoslaná, ale zatiaľ nie je odovzdaná kuriérovi. Po odovzdaní tovaru kuriérovi sa zvyčajne doručuje do 24 hodín.
V každom prípade, snažíme sa tovar posielať čo najskôr, aby ste ho mali čím skôr u seba.
Spôsob platby
Úhrada objednaného tovaru je možná nasledovnými spôsobmi:
* platbou vopred na účet - číslo účtu a všetky údaje potrebné pre zrealizovanie platby obdržíte e-mailom - v prílohe je faktúra, kde sú všetky podklady na uskutočnenie platby. Pri platbe použite prosím VS číslo faktúry. Ak neuvediete VS číslo faktúry, môže prísť k oneskoreniu spracovania objednávky. Ak ste nedostali email s číslom účtu, niečo nie je v poriadku. V takomto prípade nás prosím kontaktujte.
Platba bankovým prevodom je možná aj na náš účet v CZK. Faktúry sú vystavované v EUR. Konverzný kurz je
EUR 1 = 25,00 CZK
(alebo aktuálny konverzný kurz ku dňu platby podľa aktuálneho konverzného kurzu Národnej Banky Slovenska: https://www.nbs.sk/sk/statisticke-udaje/kurzovy-listok/kalkulacka. V prípade platby v CZK je nevyhnutné zadať správny VS pri platbe - číslo faktúry. Ak neuvediete správny VS - t.j. VS číslo faktúry, môže prísť k oneskoreniu spracovania objednávky.
V prípade, že neobdržíme Vašu platbu na náš účet do 7 pracovných dní od dňa objednávky, objednávku rušíme, o čom Vám príde notifikácia.
* dobierkou - pri osobnom prevzatí tovaru, možnosť platby kuriérovi platobnou kartou alebo v hotovosti. Kupujúci je povinný si zásielku prevziať.
* Paypal - nemusíte byť registrovaný v Paypale. Pre kupujúceho stačí mať kreditnú alebo debitnú kartu a bez registrácie v Paypale platiť u nás v eshope a využívať lacnejšie poštovné.
* platobnou kartou
* platobnými tlačidlami / online platba
* QR kód
Online platba alebo platba platobnými tlačidlami je najrýchlejšia možnosť a pripísanie platby prebieha takmer okamžite počas pracovných dní. V prípade, ak neobdržíme online platbu do 24 hodín, budeme Vás kontaktovať o opätovné uhradenie objednávky.
V prípade bankových prevodov trvá pripísanie platby na náš účet dlhšie ako v prípade online platieb, splatnosť faktúry je 3 pracovné dni, následne Vás budeme v prípade neprijatia platby kontaktovať.
Vernostný program
Oceňujeme vernosť :)
Naši verní zákazníci získavajú po registrácii a už po prvom nákupe nárok na zľavu 10% z hodnoty tovaru. Zľavový kupón Vám bude zaslaný po odoslaní zásielky na Vami zadaný email. Zľavový kupón má svoje časové obmedzenie.
Iným spôsobom, ako použitím kupónu pri ďalšom online nákupe, sa zľavy nezapočítavajú (napr. dodatočne cez telefón, email, poznámka k objednávke a pod).
Do zľavy sa nezarátava cena prepravy, ktorá je v plnej výške. Kupón si môžete uplatniť do 2 mesiacov od odoslania predchádzajúcej objednávky. Dátum, do ktorého je kupón platný, nájdete v emaile. Po tomto dátume sa zľava nedá uplatniť.
Pri strate Vášho kupónu alebo vymazaní emailu nájdete kupón vo Vašom zákazníckom účte na našej stránke.
Zľavový kupón sa viaže k zákazníckemu účtu, čiže novú objednávku je potrebné urobiť pod rovnakými prihlasovacími údajmi ako predchádzajúcu.
Zľavy sa započítavajú iba pri objednávke. Dodatočne zľavu neuplatňujeme. Zľavu je možné uplatniť iba pri nákupe - zadáte si ju do kolónky "zľavový kupón" v prvom kroku ďalšej objednávky.
Ak Vám nejde zľava uplatniť, máme pre vás pár tipov.
1/ MEDZERA
Prosím, skontrolujte si dátum platnosti a či ste náhodou omylom neuviedli do kódu medzeru.
2/ ROVNAKÉ PRIHLASOVACIE ÚDAJE
Ak nejde odrátať ani tak, prosím, skontrolujte si, či ste prihlásený pod rovnakým účtom ako naposledy, prípadne zmeňte prehliadač.
3/ INKOGNITO OKNO
Ak máte s odrátaním zľavového kupónu stále problém, odporúčam objednávku urobiť v Inkognito okne (ctrl shift n), nakoľko môže byť nejaké nastavenie v PC nekompatibilné. Aj tu je potrebné prihlásiť sa pod rovnakým zákazníckym účtom ako pri predchádzajúcej objednávke, nakoľko je zľava viazaná na ňu.
Po zrušení objednávky sa ruší nárok na uplatnenie zľavy pre ďalšiu objednávku.
Zľavové kupóny nie sú kombinovateľné! Nakoľko poskytujeme zľavový kupón 5% aj 10%, tieto kupóny nie sú kombinovateľné a viete si uplatniť iba jeden z nich.
Ak si objednávate tovar nad 50EUR na SK a 60EUR v CZ a zároveň si uplatňujete zľavový kupón, je potrebné si skontrolovať či suma za tovar aj po odrátaní zľavy presahuje čiastku, pri ktorej poskytujeme dopravu zdarma. To znamená, ak sa Vám odráta zľava a suma Vám vychádza nižšia ako 50 EUR resp. 60 EUR 0pre CZ), systém Vám zaráta prepravu.
Vernostné zľavy sa neuplatňujú z tovaru, ktorý je už v zľave.
Reklamácie
Prípadné reklamácie vyriešime k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom.
Kupujúci je povinný tovar pri jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Ak kupujúci pri prevzatí tovaru zistí rozdiel v množstve tovaru alebo vady tovaru je povinný spísať pri preberaní tovaru u doručovateľa škodový zápis.
V prípade, že prišlo pri preprave k poškodeniu tovaru a nie je spísaný škodový zápis, odosielateľ nezodpovedá za poškodenie zásielky.
Prípadné vady produktu je kupujúci povinný ihneď nahlásiť predávajúcemu, t.j. najneskôr 3 dni od prevzatia tovaru.
Postup pri reklamácii:
1) Informujte nás o reklamácii emailom na reklamacie@natureal.sk
2) tovar zašlite späť ako doporučený balík na adresu - Natureal, A. Hlinku 113/A, 92101 Piešťany
3) do zásielky pripojte vyplnený reklamačný formulár
4) doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode (ak bola objednávka vybavená online, netreba pripájať objednávku alebo faktúru, máme tieto dokumenty v systéme)
Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatia tovaru.
Upozorňujeme, že aróma prírodných produktov môže byť subjektívne vnímaná rôzne a nie je relevantným dôvodom na reklamáciu ak je produkt v záručnej dobe.
Upozorňujeme, že zvýšenú citlivosť či prípad alergickej reakcie na dodaný tovar nemožno považovať za chybu tovaru.
Vrátenie tovaru je možné len v prípade, že bol dodaný chybný, poškodený alebo nekompletný tovar. Tovar musí byť vrátený v pôvodnom stave, nepoužitý a s kompletným príslušenstvom a obalom.
Odstúpenie od zmluvy
Ak je kupujúcim fyzická osoba, kúpna zmluva má charakter spotrebiteľskej zmluvy, ktorá bola uzavretá použitím komunikačných prostriedkov na diaľku. V zmysle § 12 ods.1 zákona č. 102/2000 Z. z. je kupujúci oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru.
Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené e-mailom alebo písomne, musí obsahovať všetky údaje slúžiace k identifikácii tovaru, predávajúceho, kupujúceho a odstúpenie od zmluvy musí byť do 7 pracovných dní od obdržania tovaru doručené spolu s tovarom do sídla predávajúceho na náklady a nebezpečenstvo kupujúceho.
Tovar nesmie byť použitý ani poškodený, musí byť zabalený (nepoškodený obal), kompletný a doručený predávajúcemu. Tovar musí byť zaslaný ako doporučená a poistená zásielka, prosím neposielajte tovar na dobierku, nebude akceptovaný. Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru, Vám zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť za tovar pošleme spôsobom, akým bol uhradený, a to najneskôr do 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy.
V prípade, že je tovar vrátený predávajúcemu v inom ako neporušenom stave, je predávajúci oprávnený odstúpiť od zmluvy bez nároku na vrátenie zaplatenej kúpnej ceny.
Oznámenie o odstúpení musí byť predávajúcemu doručené písomnou alebo elektronickou formou (e-mailom) do 12 hodín od e-mailového oznámenia predávajúceho, že doba dodania tovaru bude dlhšia ako 14 pracovných dní. Neskoršie doručenie odstúpenia od zmluvy alebo inou ako vyššie uvedenou formou predávajúci neakceptuje.
Doplňujúce opatrenia z dôvodu COVID-19
Zákazník môže bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Berúc do úvahy aktuálnu situáciu s vírusom COVID-19, kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je tovar uzavretý v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený (napríklad kozmetika, ktorej ochranný obal kupujúci porušil alebo otvoril) alebo tovar, ktorý sa v ochrannom obale nenachádza.
Neprevzatie objednávky
Každá objednávka, pri ktorej kupujúci nevyužije právo zrušiť objednávku podľa obchodných podmienok, (časť ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY) je záväzná, a preto sa kupujúci zaväzuje svoju objednávku prevziať.
Pevne veríme, že keď potvrdzujte objednávku, tak máte skutočný záujem o tovar. Ak si nákup rozmyslíte, prosím ihneď nás kontaktujte pred odoslaním zásielky buď na email obchod@natureal.sk alebo telefonicky. Pripravte si prosím číslo objednávky.
Preberanie tovaru
Pri doručení tovaru je zákazník povinný skontrolovať neporušenosť zásielky. Pokiaľ zásielka javí známky poškodenia (roztrhnutý, poškodený alebo premočený obal, deformácie), zákazník je povinný zásielku neprevzať a s prepravnou spoločnosťou spísať Zápis o škode na zásielke.
Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na spotrebiteľa momentom prevzatia tovaru zákazníkom.
Ak nebol spísaný Zápis o škode na zásielke pri preberaní tovaru s prepravnou spoločnosťou, po doručení nie je možné zásielku reklamovať kvôli fyzickému poškodeniu produktu / produktov.
Tešíme sa na Váš nákup.